Rood Lintje voor wie?

Wie verdient er volgens jou zo’n Rood Lintje?

Ken je iemand die zich inzet voor andere mensen? Die belangrijk is voor de buurt? Of een organisatie die Oss en/of één van haar kernen socialer maakt? Nomineer deze dan voor het Rood Lintje

In de gemeente Oss zijn heel wat mensen die wat voor een ander doen zonder er iets voor terug te vragen. Deze mensen maken de wereld voor anderen een stuk makkelijker en mooier. GroenLinks wil daarom sociale initiatieven een pluim geven met het Rood Lintje. Eind juli zal GroenLinks fractie /bestuur de inzendingen bespreken. Daarna wordt er een top drie of vijf samengesteld. De gelukkige organisaties of persoon krijgt een bericht dat zij genomineerd zijn. Hierna kan iedereen vanaf 1 augustus tot 1 september 2017 een stem uitbrengen op de genomineerden.

Wie verdient er volgens jou zo’n Rood Lintje? Nomineren kan door vóór 15 juli 2017 aan groenlinksoss@gmail.com jouw nominatie te mailen of (nog liever) door het formulier in te vullen. Vertel daarbij ook waarom je deze organisatie of persoon nomineert. Als je iemand nomineert krijg je natuurlijk een uitnodiging voor de feestelijke uitreiking op 13 september 2017.