Uitgelicht

In 2017 had GroenLinks Oss tijdens de campagne beschikking over een fantastisch campagnepand. In het pand zijn meerdere activiteiten georganiseerd waaronder rondetafels over zorg, vluchtelingenbeleid en de ontwikkelingen in het centrum.

Huiskamer

GroenLinks wil graag makkelijk bereikbaar zijn voor mensen. Daarom opent GroenLinks een campagnepand in het hart van het centrum van Oss. Het adres is De Schakel 15. Iedereen is van harte welkom om van gedachten te wisselen over de ideeën van GroenLinks. We horen graag van onze gasten welke verkiezingsonderwerpen zij belangrijk vinden.  Tips waar we in ons  gemeenteraadswerk iets aan hebben zijn ook welkom.  GroenLinks zal enkele rondetafelgesprekken organiseren over verschillende actuele thema’s zoals zorg, duurzaamheid en de toekomst van het centrum van Oss.

Huis aan huis

Daarnaast voerde GroenLinks intensief campagne door huis aan huis te gaan. GroenLinks is de kernen en wijken ingegaan om te praten én te luisteren.