Veel Ravensteiners zijn op zaterdag 11 februari thuis bezocht door GroenLinks leden en zelfs door kandidaat Kamerleden Lisa Westerveld en Cathelijne Bouwkamp. Ravenstein was nog mooier door de sneeuw en de fel groene jackjes van GroenLinks vielen op in het stadscentrum.

Uit de huis aan huis gesprekken blijkt dat de meeste mensen wel gaan stemmen maar dat veel mensen nog niet weten waarop ze gaan stemmen. Het was leuk om te luisteren naar mensen die nog twijfelen en natuurlijk geweldig om mensen te treffen die van plan zijn om op GroenLinks te stemmen. Zelfs een VVD'er zag in dat GroenLinks ook voor ondernemers veel goeds kan bekeken.

Grappig was dat oud-bewoonster van Ravenstein, Cathelijne Bouwkamp nu fractievoorzitter GroenLinks Arnhem en 2e kamerkandidaat, veel oude bekenden tegen kwam. Ook voor een aantal andere Ravensteinse GroenLinks-leden was het deur aan deur gaan een feest van herkenning. Ons kent ons is groot in het gezellige Ravenstein. Lisa Westerveld, 14e op de lijst en bijna zeker van een verkiesbare plaats, kon pas later aanwezig zijn. Ze staat niet op de groepsfoto maar was hierna duidelijk aanwezig met haar rode jasje. Later heeft heeft ze wel een GroenLinks jasje aan.

Een geslaagde dag ondanks het Hollandse winterse weer.