GroenLinks zal zaterdag 1 november tijdens de open dag in het gemeentehuis aanwezig zijn op de verkiezingsmarkt, samen met alle andere partijen die meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 19 november. PvdA-leider Diederik Samsom komt zaterdag voor de derde keer binnen een maand naar Oss.

Door Ester Bos

De PvdA zegt de kiezer serieus te nemen en wil daarom kiezers de kans geven om met Samsom door hun eigen wijk in Oss te lopen. Zo ook op 1 november. GroenLinks verwacht dat echter veel kiezers dan juist in het gemeentehuis zullen zijn.

GroenLinks weet dat veel mensen zich grote zorgen maken over de gevolgen van landelijk beleid in de zorg. Daarom nodigen we Diederik Samsom uit om op 1 november deel te nemen aan een gesprek over zorg in het gemeentehuis. Zo kunnen de Osse lijsttrekkers toelichten wat de gevolgen zijn van landelijk beleid voor Ossenaren en hoe zij daarmee om willen gaan. En Diederik Samsom krijgt de kans om aan Ossenaren zijn beleid uit te leggen en zijn betrokkenheid bij Oss te laten zien. Een mooie kans om kiezers écht serieus te nemen.